עונת הקונצרטים - 2012/2013


  • כלים וקולותכלים וקולות

    בסדרה "כלים וקולות" נגיש יצירות ווקאליות גדולות וחשובות כגון האופרה "אורפיאו ואאורידיצ'ה" לגלוק, שתי אודות שונות לאלת המוסיקה סנטה צ'צ'יליה, אחת מאת הנדל ואחת מאת פרסל ואת המיסה של בטהובן. לצידן נשמיע יצירות נדירות יותר, כגון הקונצ'רטו לסופרן מאת המלחין הרוסי ריינהולד גלייר, מחזור השירים "לילות קיץ" מאת ברליוז, "לאודטה פוארי" של ויואלדי, "גלוריה" של הנדל ועוד. בין אלה ישובצו יצירות הקשורות לנושא הקונצרט נושאית או סגנונית. מיטב הסולנים והמקהלות מן הארץ ומחוצה לה ישתתפו בקונצרטי הסדרה הזאת.

    לפרטים נוספים »

  • קולות העםקולות העם

    הסדרה "קולות העם" תביא צלילים מאמריקה: המוסיקה של ברנשטיין, גרשווין, קופלנד ובארבר, מארמניה: מוסיקה קלאסית ועממית שתפגיש אותנו עם מסורת הלחנה מפוארת. לצורך השמעתה הזמנו את המנצח הארמני ארם גארבקיאן וזמרת ארמנית מופלאה, אנה מאיליאן. הקונצרט השלישי בסדרה הזאת יביא את המוסיקה של קורט וייל לטקסטים של ברטולד ברכט ויצירות של מלחינים אחרים מאותה התקופה.

    לפרטים נוספים »

  • עולם הפסנתרעולם הפסנתר

    ב"סדרת הפסנתר" נבצע לראשונה בארץ, לצד קונצ'רטי מוכרים, את הקונצ'רטי לפסנתר של נינו רוטה וצבי אבני. נארח את הפסנתרנים הבינלאומיים אלכסנדר קורסנטיה ואלכסנדר טורדזה והפסנתרן הישראלי המצויין דניאל גורטלר.

    לפרטים נוספים »

  • מוסיקה מדור לדור - הסדרה לכל המשפחהמוסיקה מדור לדור - הסדרה לכל המשפחה

    זו השנה השלישית שאנו מגישים לילדים ולהוריהם סדרה מיוחדת - "מוסיקה מדור לדור". השנה נקיים ארבעה קונצרטים: מסע סביב העולם (שיציג מגוון גדול של כלי הקשה מארצות שונות), שירי ילדים של מרים ילן שטקליס, סיפורים מוסיקליים ידועים ושירים מהצגות ילדים ומסרטי ילדים.

    לפרטים נוספים »

  • המשולבת הקטנה ת"אהמשולבת הקטנה ת"א

    סדרה בת 3 קונצרטים המתקיימת באולם רקנאטי במוזיאון תל אביב לאמנות. 

    לפרטים נוספים »

  • המשולבת רחובותהמשולבת רחובות

    סדרה בת בת שבעה קונצרטים באולם ויקס במכון וייצמן וקונצרט נוסף לבחירה בתל אביב או בירושלים המשלבת קונצרטים כליים וקוליים. 

    לפרטים נוספים »

  • המשולבת חיפההמשולבת חיפה

  • המשולבת כרמיאלהמשולבת כרמיאל

    בכרמיאל תתקיים סדרה משולבת בת שישה קונצרטים:

    לפרטים נוספים »

צרו קשר