You are here

כלים וקולות

התכנית המוסיקלית בסדרת "כלים וקולות" עשירה, וכוללת יצירות ידועות ואהובות לצד יצירות לא שגרתיות ומרתקות, כמה מהן בביצוע בכורה בישראל. בסדרה זו נארח מקהלות ישראליות מובילות, זמרים מאנסמבל הקולות האנגליים וסולנים ישראלים ובינלאומיים מן השורה הראשונה. 


  • המפץ הגדולהמפץ הגדול

    אל האנסמבל הקולי הישראלי יצטרפו זמרים מאנסמבל הקולות האנגליים לרקויאם של זלנקה, ולצד סימפונית "יופיטר" של מוצרט, נתוודע גם ל"מפץ הגדול והיווצרות היקום". היצירה הוזמנה ע"י משפחת מיתר לרגל יום הולדתו ה-75 של צבי מיתר. הקאמרטה מודה לתמיכה הנדיבה של הקרן ע"ש צבי ועופרה מיתר לקונצרטים אלו.   

    למידע נוסף »

  • כוכבים נוצציםכוכבים נוצצים

    קונצרט בניצוחו של קנת וייס (ארה"ב) ובהשתתפות זמרת הסופרן מריאן קרוקס (צרפת), הכנרת נטשה שר והאבובן מוקי זוהר.

    למידע נוסף »

  • סולם המשיסולם המשי

    בניצוחו של לוקאס ריצ'מן מארה"ב תנגן התזמורת מיצירותיהם האהובות של מנדלסון, רוסיני והיידן, אליהם יצטרף הפסנתרן האנגלי מרק בבינגטון בקונצ'טו של מנדלסון והזמרת הישראלית קרן הדר בשירי העם של בריו.

    למידע נוסף »

  • בצלו של בטהובןבצלו של בטהובן

    לצד יצירתו המונומנטלית של בטהובן ה"ארואיקה" ינוגנו בקונצרט זה יצירות של מיטב המלחינים, אשר פעלו לצידו של בטהובן והיו פופולאריים בתקופתם. במרוצת השנים נשכחו, ובקונצרט זה ניתנת ההזדמנות להתוודע ליצירות נפלאות מפרי עטם של מלחינים אלו, אשר עמדו בצילו של בטהובן הגדול.

    למידע נוסף »

  • המיסה הגדולההמיסה הגדולה

    נאזין ל"מיסה הגדולה", יצירתו המונומנטלית של מוצרט  לצד "חלום ליל קיץ", המוסיקה שכתב מנדלסון למחזהו של שיקספיר.

    למידע נוסף »

  • סטאבאט מאטר  סטאבאט מאטר

    פול גודווין (אנגליה) שב לנצח על הקאמרטה. זמרת המצו-סופרן אגניישקה רליס (פולין) תשיר מיצירותיהם של ויואלדי והנדל, ונגנית החלילית הוירטואוזית ברכה קול תהיה הסולנית בקונצ'רטו לחליליות ולתזמורת מאת המלחין אהרון חרל"פ.

    למידע נוסף »

  • שירי שוליה נודדשירי שוליה נודד

    בתכנית המגוונת בקונצרט זה בניצוחו של אבנר בירון נאזין לזמר הבריטון הניו-זילנדי ג'וליאן ואן-מלרטס אשר ישיר עם הקאמרטה משיריהם הנפלאים של שוברט ומאהלר, ולקונצ'רטו לשתי קרנות מאת היידן בביצוע אלון ראובן ורות ורון. בנוסף נשפני הקאמרטה יבצעו את הסרנדה של דבוז'אק.

    למידע נוסף »

  • קנטטה לשבת וליום א'קנטטה לשבת וליום א'

    זמר הטנור ההולנדי מרסל בקמן, הזכור לטוב מהופעותיו עם הקאמרטה בעונות קודמות, שב להופיע עם התזמורת. לצד קנטטות אהובות של י.ס.באך נתוודע גם ל"קנטטה לשבת", יצירתו המיוחדת של אחד מגדולי המלחינים שלנו מרדכי סתר. בקונצרט ישתתפו גם אנסמבל זמרי מורן וזמרים סולנים ישראליים.

    למידע נוסף »

צרו קשר